טיפים עסקיים במיתוג עסק קטן: איך לפרסם עסק חדש חינם

מיתוג עסק קטן חדש: איך לפרסם עסק חדש ואיך למצב אותו  ולמתג אותו כך שימשוך מעצמו לקוחות? לפניכם טיפים עסקיים

גורו מומחה בנושא של מיתוג עסקים קטנים ומיתוג אישי שיתף את אחת התובנות המרכזיות שלו בזירת המיתוג העסקי ואמר:  "כל אחד יכול להיות בעלים של חלק מהשוק וכל אחד יכול להפוך  למומחה". הוא צדק. שום דבר לא בונה אמינות במיתוג העסקי או במיתוג קריירה יותר מאשר ביסוס מעמדך כמומחה מקצוען בתחומך. איך מייצרים מיתוג עסק קטן שמבוסס על היותך מומחה בענף?

מיתוג עסק קטן: כתוב מאמרים ומצגות עסקיות  ופרסם אותם באתרי נישה בענף

 לכל ענף ולכל תעשייה יש את העיתון המקצועי שלו והמגזינים האינטרנטיים הנישתיים  שלו. ואלו?- משוועים לתוכן מקצועי. אם אתה לא רוצה להיכנס לתהליך של בניית אתר או בלוג, ואם אין לך סבלנות לתחזק  אותם, אמצעי מיתוג מצוין  יהיה לשגר  תכנים מקצועיים לאתרי מאמרים, לפורומים מקצועיים או לאתרי נישה בתחום הענף העסקי שלך.  הכוונה היא למאמרים מקצועיים איכותיים שבאים להדגים את הידע המקצועי הייחודי שלך. אתרים אחרים כמו slideshare למשל מאפשרים לפרסם בהם מצגות מקצועיות מקוטלגות על פי נושאים וקטיגוריות כאשר לאלו יש ניראות מעולה בגוגל.

מיתוג עסק קטן: פרסום מאמרים בעלונים במגזינים, ז'ורנלים, ספרים, או בפרקים של ספרות מקצועית

פרסום מאמרים במגזינים ובכתבי עת נישתיים היא דרך מיתוגית יוצאת מן הכלל. המפתח כאן יהיה לייצר מאגר של תכנים ולא לפרסם את כולם בסל אחד. יותר נבון יהיה לייצר פורטפוליו מאוזן במספר עיתונים נחשבים בתחום. הביזור הזה מבטיח  שאתה פונה לפלחים שונים בתוך קהל המטרה. הכי טוב יהיה להגיע אל כתבי עת מקצועיים ואל עיתונים המחולקים בכנסים מקצועיים ולפרסם בהם. המטרה שלך היא שעיתונאים או בלוגרים איכותיים בתחום המקצועי שלך יצטטו את הגיגיך ורעיונותיך  ויפיצו את המוניטין שלך.

מיתוג עסק קטן ע"י פרסום ברשתות חברתיות

המטרה שלך כאן היא  להיות מקושר עם כמה שיותר אנשים. רשתות חברתיות מאפשרות לאנשים לבטא את מקצוענותם באמצעות פרופיל, להציג את עצמם כמומחים. בלינקדין העולמית  יש כרגע כ15 מיליון חברים ונוספים אליה מעל 120 אלף כל שבוע. לינקדין מאפשרת לחברים בה לנהל את זהות האונליין שלהם כמקצוענים.

מיתוג עסק קטן על ידי הרצאות עסקיות מקצועיות ועמידה בפני קהל

להרצות במושבים של כינוסים מקצועיים מעורר פיק ברכיים גם אצל נואמים מפורסמים. חרדת הקהל הזו אף מחריפה  כשאתה יודע שאותם אנשים מהתחום המקצועי שלך שלמו כדי לראות את המצגת שלך. כינוסים מקצועיים תמיד מחפשים נואמים עם סיפור טוב ושווה לך להתברג בהם לצרכי מיתוג עסקי במיוחד כאשר המטרה היא מיתוג עסק קטן בתחילת דרכו. כנסים הם אחד הכלים הטובים יותר להתפרסם. תמיד יש כינוס שירצה ללמוד על הקייס-סאטדי שלך, על הצלחות מושכלות מקצועיות ועסקיות שהשגת. למה דווקא הם ירצו אותך? מהסיבה הפשוטה, מרבית הכינוסים המקצועיים גדושים במשווקים וביועצים שמציגים מוצרים, שירותים ותיאוריות מחקר. לך לעומת זאת יש סיפור טוב מהשטח. כאשר אתה מציע לדבר שם על עשייה בפועל בתחום הנישה שלך- הדרך בפניך להפוך למרצה  סלולה.

מיתוג עסק קטן באמצעות פודקסטים 

פודקסט הוא קובץ מדיה דיגיטלי שלרוב מציג הרצאה על נושא מקצועי. תוכל לבנות סדרת קבצים כאלו שמופצים באינטרנט וניתנות להורדה ולשמיעה על ידי נגני mp3. בשונה מתוכניות רדיו היתרון הגדול של פודקסטים הוא שהם נמצאים "שם לנצח". אנשים ממשיכים להקשיב להם למשל בנסיעות או בזמן אבוד אחר. הדגש שצריך להנחות אותך בפודקסט המקצועי הוא איכות הקול.  לא משנה אם אתה מקליט מאולפן הקלטות, או מחדר השינה שלך, איכות הקול חייבת להיות מאוד גבוהה ומקצועית.